Ügyfélszolgálat, hibabejelentés: 06-72/333-987     E-mail: ugyfelszolgalat@vhcom.hu  

Forgalmazási engedély száma: A077

  • Felhasználóbarát pénztárgép rendszer
  • Pontos, hatékony munkavégzés
  • Egyszerű kezelés
  • Biztonságos, többszintű kezelői jogosultság
  • Profi adatbeviteli, adattároló és információkezelő rendszer a háttérben
  • Vonalkódos értékesítés
  • Visszárú, sztornó kezelés
  • Gépi jövedéki nyilvántartás
  • Vevőbarát megoldások
  • Gördülékeny kiszolgálás
  • Választható bizonylatok, nyugta, egyszerszerűsített számla
  • Megosztott fizetőszeszköz alkalmazása
  • Beépített marketing alkalmazások: akciók, kedvezménykártya, törzsvásárlói kártya, pontgyűjtés
  • Függő bizonylat kezelés a még gyorsabb vevőkiszolgálás érdekében
  • Vevők tárolása
  • Versenyképes cégmenedzsment
  • A rendszer megbízható és optimális működést biztosít kicsiknek és nagyoknak egyaránt
  • Vevői hitelkeret kezelés a partnerrel történt megállapodás szerint egyedileg, a likviditási problémák megelőzése érdekében, akár előre befizetett előlegfelöltős konstrukcióban
  • Komplex bolti kereskedelmi háttérrendszer: törzsek kezelése (cikk, partner, stb.) elszámoltatás, forgalmi kimutatások, zárások, leltár.
  • Naprakész információk, lekérdezések, statisztikák állnak rendelkezésre a pontos helyzetfelismerés és gyors beavatkozás érdekében
  • Modulokból építkező, tetszőlegesen bővíthető, a mindenkori igényeknek megfelelően testre szabható ügyviteli rendszer, mely akár szakaszosan is megvalósítható
  • Gyakori árváltozások, rugalmas kezelése.
  • Kiegészítő funkciók
  • Bankterminál integráció
  • SMS küldés automatikus és manuális (marketing, fizetési felszólítás, stb.)
  • WEB-es partner tájékoztató
  • Kézi adatgyűjtő 
  • Elektronikus termék (telefonfeltöltés, autópálya matrica) terminál nélküli értékesítése
  • Szükség esetén műholdas internetes kapcsolat alkalmazása, pl. a külterületi telephelyeken
  • Üzemeltetés
  • Távolról menedzselhető üzemeltetés, gyors hibafeltárással, hibaelhárítással, a minimális forgalomkiesés, hatékony és gazdaságos működtetés érdekében
  • Telepítés előtti konzultáció, oktatás akár gyakorló módban történő helyszínre szállítás, majd a rendszer és a szükséges környezet teljes körű telepítése
  • Költséghatékony és környezetbarát üzemeltetés
  • Külső rendszerekhez történő adatátadás, adatfelküldés (pl.: könyvelő programok)
  • NAV által elfogadott könyvelési bizonylatok
  • Alacsony kellékanyag használat a gazdaságos fenntartás érdekében